online werkplekken

Online werkplekken in de cloud

Waarom kiezen voor de kostbare aanschaf van nieuwe kantoorautomatisering als je ook slim kunt investeren in online werkplekken? Werken in de cloud, zoals dat heet, betekent dat medewerkers altijd toegang hebben tot het bedrijfsnetwerk. Op kantoor, maar ook thuis, bij de klant, onderweg of op de vakantiebestemming.

Flexibele cloud-oplossing
Met iKantoor, de eigen cloud-oplossing van Brisk ICT, kan dat bovendien tegen een vast maandbedrag per gebruiker. Daarmee houdt u de kosten in de hand. Neemt het aantal medewerkers af of juist toe? U kunt iKantoor flexibel aanpassen aan de actuele schaal van uw organisatie.

Met iKantoor slaat u dus drie vliegen in één klap:

  • besparen op de aanschaf van een serverpark en andere (overbodige) ict-middelen
  • geen omkijken meer naar serverbeheer, back-ups, licenties en updates
  • alleen betalen voor online werkplekken die op dat moment strikt noodzakelijk zijn

Binnen uw flexibele bedrijfsnetwerk is alles geregeld. Van serverbeheer en e-mail tot standaardapplicaties zoals Microsoft Office en bedrijfsspecifieke softwareprogramma’s.

Gebruikersvoordelen iKantoor:

  • Op basis van rechten heeft iedere medewerker via internet toegang tot de juiste programma’s en gegevens.
  • Eenvoudig e-mail en agenda’s raadplegen en met elkaar delen.
  • Synchroniseren e-mail, adressen, agenda’s en takenlijst voor smartphones.
  • Printopdrachten voor netwerkprinter(s) snel en eenvoudig verwerken.
  • Microsoft Word, Excel, Outlook en Powerpoint standaard op elke werkplek beschikbaar.
  • Alle bedrijfsgegevens veilig afgeschermd opgeslagen op een centrale locatie.

Wanneer is de cloudoplossing iKantoor geschikt voor uw organisatie?

  • Als u zich helemaal wil richten op uw kerntaken (en wie wil dat niet?)
  • Als u in de startupfase aanhikt tegen hoge ict-investeringen
  • Als uw huidige kantoorautomatisering aan uitbreiding of vervanging toe is
  • Als een kantooromgeving met een geschikte serverruimte ontbreekt
  • Als u beschikt over meerdere vestigingen en/of mobiele medewerkers

Probleemloze migratie
Verhuizen naar de cloud een ingrijpende operatie? Brisk ICT zorgt voor een vlekkeloze migratie van uw huidige ict-platform naar iKantoor. Bovendien krijgen uw medewerkers tijdens kantooruren alle ondersteuning die ze nodig hebben van onze helpdesk.

Wilt u weten hoeveel u met iKantoor kunt besparen op uw ict-kosten? Neem contact op voor een vrijblijvende inventarisatie en kostenberekening.

Praktijkvoorbeelden (klantcases)

Alles werkt samen
Overzicht merken
INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF
Blijf op de hoogte van het laatste Brisk-ICT nieuws! Hieronder kunt u zich aanmelden:
Google+