Office 365
Office 365: geen vaste werkplek, toch verbonden
Brisk ICT is leverancier van Office 365. Met Office 365 werkt u vanaf vrijwel elke locatie met de vertrouwde Office-toepassingen op uw favoriete apparaten: pc’s, Macs en bepaalde mobiele apparaten. Daarmee werkt u gemakkelijk samen met collega’s, partners en klanten, met documenten die altijd up-to-date en vanaf bijna elke locatie toegankelijk zijn. Daarnaast wordt er een back-up gemaakt van Exchange Online, maar ook uw bestanden. De standaard retentie van de back-up is 30 dagen, de beheerder kan terug tot 60 dagen.








Er zijn diverse abonnementen beschikbaar voor Office 365. Afhankelijk van het aantal gebruikers en de toepassingen die u nodig heeft verschillen deze abonnementen. Brisk ICT kan u adviseren in de juiste keuze voor een abonnement en helpen bij het opzetten van uw Office 365 omgeving.
Voordelen voor uw werknemers
- Communiceren en (samen)werken waar en wanneer je maar wilt
- Toegang tot e-mail, agenda’s en adreslijsten
- Online weergave en bewerking van Office-documenten
Voordelen voor werkgevers
- E-mailadressen voor alle werknemers
- Mailbox van 50 GB per gebruiker via Exchange Online
- Centrale toegang voor beheer van bedrijfsdocumenten
- Optie om online te kunnen vergaderen
Wil u meer informatie over Office 365 of over de verschillende abonnementsvormen? Neem dan contact met ons op.
Bent u op zoek naar een complete ICT-werkplek en –infrastructuur oplossing? Lees hier meer over Microsoft 365 Modern Desktop.