Office 365

Office 365

 

Office 365: geen vaste werkplek, toch verbonden

Brisk ICT is leverancier van Office 365. Met Office 365 werkt u vanaf vrijwel elke locatie met de vertrouwde Office-toepassingen op uw favoriete apparaten: pc’s, Macs en bepaalde mobiele apparaten. Daarmee werkt u gemakkelijk samen met collega’s, partners en klanten, met documenten die altijd up-to-date en vanaf bijna elke locatie toegankelijk zijn. Daarnaast wordt er een back-up gemaakt van Exchange Online, maar ook uw bestanden. De standaard retentie van de back-up is 30 dagen, de beheerder kan terug tot 60 dagen.


Er zijn diverse abonnementen beschikbaar voor Office 365. Afhankelijk van het aantal gebruikers en de toepassingen die u nodig heeft verschillen deze abonnementen. Brisk ICT kan u adviseren in de juiste keuze voor een abonnement en helpen bij het opzetten van uw Office 365 omgeving.

Voordelen voor uw werknemers

  • Communiceren en (samen)werken waar en wanneer je maar wilt
  • Toegang tot e-mail, agenda’s en adreslijsten
  • Online weergave en bewerking van Office-documenten

Voordelen voor werkgevers

  • E-mailadressen voor alle werknemers
  • Mailbox van 50 GB per gebruiker via Exchange Online
  • Centrale toegang voor beheer van bedrijfsdocumenten
  • Optie om online te kunnen vergaderen

Wil u meer informatie over Office 365 of over de verschillende abonnementsvormen? Neem dan contact met ons op.

Bent u op zoek naar een complete ICT-werkplek en –infrastructuur oplossing? Lees hier meer over Microsoft 365 Modern Desktop.

Alles werkt samen
Overzicht merken
INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF
Blijf op de hoogte van het laatste Brisk-ICT nieuws! Hieronder kunt u zich aanmelden:
Google+