online backup

Online backup

 

Bij een onverhoopte harddiskcrash, brand of diefstal mogen geen bestanden of applicaties verloren gaan. Een goede back-upvoorziening helpt dat te voorkomen. Online Back-up van Brisk ICT is een betrouwbare back-up-oplossing voor al uw bedrijfsdata.

Hoe werkt het?
Via een beveiligde internetverbinding wordt volledig automatisch een kopie van uw bedrijfsgegevens gemaakt en naar de server van Brisk ICT gestuurd. We bewaren uw datahistorie standaard 30 dagen. Hierdoor is het mogelijk om back-up-versies van maximaal een maand geleden terug te halen.

Flexibele back-up
Wilt u een langere bewaartermijn voor uw back-up-historie? Ook dat kan. We reserveren dan de opslagruimte die nodig is voor een termijn van bijvoorbeeld een halfjaar of een jaar. Verder is het mogelijk om een kortere termijn af te spreken, bijvoorbeeld een week.

Functionaliteit en voordelen

  • Opslag van data ‘buiten de deur’ zodat uw bedrijfsgegevens nooit meer verloren kunnen gaan.
  • Dagelijks automatisch een back-up.
  • Controleren van back-ups op foutmeldingen.
  • Binnen 6 uur verloren databestanden tot 25 Gb op schijf aangeleverd.
  • Eenvoudig via internet terughalen van verloren e-mails of bestanden met een historie van standaard een maand. (naar wens langer of korter in te stellen)
  • Optie: actief beheer van uw back-ups inclusief helpdeskondersteuning.

Eenmalige kosten
Voor de installatie van het online back-upsysteem betaalt u eenmalig een bedrag.

Hierin zijn inbegrepen:

  • ophalen van de startback-up
  • configureren van computers of servers die zijn aangesloten op het back-upsysteem
  • testen van de restore-functie vanaf de back-up-server van Brisk ICT.

Benieuwd naar de mogelijkheden van online back-up voor uw organisatie? Neem contact op.

Alles werkt samen
Overzicht merken
INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF
Blijf op de hoogte van het laatste Brisk-ICT nieuws! Hieronder kunt u zich aanmelden:
Google+