Storingsdienst
Om de continuïteit van uw ict omgeving te waarborgen, monitoren wij continu alle calamiteiten op het iKantoorplatform. Mocht u desondanks toch een ernstige storing ervaren, dan kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de helpdesk.
Heeft u buiten reguliere openingstijden een ernstige storing waardoor het merendeel van de systeemgebruikers haar standaard werkzaamheden niet meer uit kan voeren, neem dan contact op met onze storingsdienst.
Storingsdienst Brisk ICT
050 800 91 13
Storingsdiensturen
maandag t/m vrijdag: 17:00 – 20:00
zaterdag en zondag: 8:00 – 13:00
- Voor het gebruik van de storingsdienst brengen wij kosten in rekening.
- Geen kosten worden in rekening gebracht voor meldingen m.b.t. iKantoor. De storingsdienst daarvoor is inbegrepen bij de prijs van iKantoor.
- Tijdens de storingsdienst geldt voor de reactiesnelheid: binnen 15 minuten wordt de oproep beantwoord en gestreefd wordt om binnen 30 minuten een remote verbinding tot stand te brengen voor analyse van het probleem.
- De storingsdienst is alleen bedoeld voor het melden van een calamiteit, dus niet voor overige problemen en vragen. Hiervoor kunt u terecht bij onze reguliere helpdesk tijdens kantooruren.