Service & Support Engineer
“Dankzij jou kunnen mensen weer snel doorwerken”
Brisk ICT zoekt een technisch inhoudelijk sterke collega die vanuit de binnendienst alles overziet, klanten helpt en snel reageert op ontwikkelingen. Ben jij een ervaren systeem- /netwerkbeheerder op HBO niveau en heb jij service hoog in het vaandel staan? Dan hebben wij de functie voor jou!
Als Service & Support Engineer ben je het vaste aanspreekpunt voor onze klanten met technische- of gebruiksvragen. Je bent verantwoordelijk voor het managen van 1e en 2e lijns-incidenten. Hiervoor werk je nauw samen met onze technisch consultants. Dankzij je analytisch denkvermogen los je storingen snel op of vertaal je ze door naar een adequate afhandeling. Jij weet de juiste prioriteiten te stellen, bewaakt gemaakte afspraken en informeert collega’s en klanten over de voortgang.
Brisk ICT vraagt:
- MBO ICT niveau 4 / HBO ICT Network & Security Engineering;
- Relevante werkervaring (bijvoorbeeld als systeembeheerder);
- Analytisch denkvermogen;
- Zelfstandig kunnen werken;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Stressbestendigheid;
- Algemene ICT hardware kennis (Windows/Apple); Windows Server; Office 365; Routers/firewalls;
- Woonachtig in de directe omgeving van de stad Groningen;
Brisk ICT biedt:
Een leuke ICT functie met veel klantcontacten binnen een stabiel en gezond bedrijf met een open, informele bedrijfscultuur en enthousiaste ICT vakgenoten. Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en verantwoordelijkheden uit te breiden. Naast een plezierige werkomgeving kun je rekenen op een marktconforme beloning en een baan voor onbepaalde tijd.
Voor een (open) sollicitatie of meer informatie over deze functie kan contact opgenomen worden via het e-mailadres vacature@brisk-ict.nl.