Rein advocaten

Rein-advocaten-fullscreen

Rein advocaten is een advocatenkantoor met verschillende advocaten en juridische adviseurs. Sinds 2009 zijn ze gehuisvest in een nieuw kantoorpand, een kenmerkend en niet te missen pand aan de A28 bij Assen-Noord. ‘Deze verhuizing heeft ons uiteindelijk ook bij Brisk ICT gebracht’ zegt Jeroen Sprangers, Informaticarecht Advocaat.

‘Bij de aanschaf van het pand zijn we ervan uit gegaan dat er een paar grote partijen elk een eigen verdieping zouden gaan gebruiken. Dat gebeurde echter niet en er kwamen meerdere huurders. Elke huurder bracht vervolgens hun eigen ict systemen en aansluitingen met zich mee. Dat leidde tot een niet beheersbare situatie en systemen die elkaar uiteindelijk gingen tegenwerken.

Eén centrale glaslijn
Om de wildgroei aan netwerken en aansluitingen tegen te gaan hebben we ervoor gekozen om één centrale glaslijn aan te leggen voor het hele pand. Dat wilden we eerder ook al wel, maar tijdens de bouw was dit nog lastig verkrijgbaar. Rein advocaten heeft hierin de lead genomen en is op zoek gegaan naar een leverancier. Hiervoor hebben we aan een aantal van onze grote zakelijke klanten gevraagd wie ze zouden aanraden, en zo kwamen we bij Brisk ICT.

Kennis van zaken
In Brisk ICT hebben we een ict- en gesprekspartner gevonden die begrijpt wat onze vraag is. Mensen die verstand hebben van wat ze doen en de juiste vragen stellen. Hierdoor krijg je echt het gevoel begrepen te worden. Geen commerciële club die hun eigen producten niet kent, of mensen die heel veel ict kennis hebben maar alleen communiceren in enen en nullen, maar mensen met verstand van zaken. No nonsense, en dat is prettig. Door bijvoorbeeld ook te kijken naar welke ict systemen er aanwezig en nog prima bruikbaar waren, krijg je echt het gevoel dat ze met je meedenken en niet alleen producten willen verkopen.

Rein-advocaten-pandBrisk ICT heeft inmiddels de glaslijn en het complete wifi netwerk aangelegd. Elk bedrijf maakt nu gebruik van zijn eigen gedeelte van het centrale wifi netwerk. Daarnaast is er één gastnetwerk voor het hele pand. Het netwerk van Rein werkt op verschillende verdiepingen waardoor we binnen het hele pand kunnen werken. Na de aanleg zijn we ook met de rest van onze ict overgestapt naar Brisk ICT. Het systeembeheer wordt hoofdzakelijk op afstand gedaan en als de jongens over de vloer komen is het altijd plezierig. Ze denken met je mee en zijn communicatief vaardig. Van mij krijgen ze in ieder geval complimenten!

Een helpdesk die werkt!
En als er toch iets is kunnen we altijd de helpdesk bellen. En dat is bij Brisk ICT geen callcenter, maar wie ook de telefoon opneemt, iedereen kent ons systeem en kan ons adequaat helpen. Een helpdesk die werkt! Dat is ook heel plezierig als we bijvoorbeeld een technisch probleem hebben met onze juridische software, dan verwijzen we die leveranciers gewoon door naar Brisk ICT. Bel maar gewoon, als je zegt dat je voor Rein belt weten ze al wel waar het om gaat.’

Alles werkt samen
Overzicht merken
INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF
Blijf op de hoogte van het laatste Brisk-ICT nieuws! Hieronder kunt u zich aanmelden:
Google+