corona_header4

Coronavirus-update dienstverlening Brisk ICT (2)

Brisk ICT heeft in de eerste vier weken na de afkondiging van de maatregelen op 12 maart jl., circa 150% meer service-vragen te verwerken gekregen in vergelijk met een normaal drukke periode. Dit kwam door de vele thuiswerk- en andere bedrijfscontinuïteitsgerichte vragen.

Voor veel klanten hebben wij thuiswerkplekken actief gemaakt, problemen met verbindingen of computers thuis verholpen, extra capaciteit gecreëerd op de servers die remote werken mogelijk maken, meegeholpen met het wijzigen van werkwijzen, video-conferencing en remote samenwerken mogelijk gemaakt.

Projecten worden weer opgepakt
De hoos aan vragen is gaan liggen en Brisk ICT zal weer de lopende en nieuwe projecten op afstand (mits verantwoord en mogelijk ook op locatie) gaan oppakken. Dit onder voorbehoud van goede gezondheid en beschikbaarheid van onze medewerkers en met inachtneming van de RIVM-richtlijnen. De RIVM-richtlijnen zijn o.a.:

  • werk zoveel mogelijk thuis;
  • verplaats je zo min mogelijk (blijf zoveel mogelijk thuis);
  • houd 1,5 meter afstand.

Zo min mogelijk bezoek op kantoor Brisk ICT
Een spontaan bezoek aan ons kantoor blijft voorlopig niet zinvol omdat er mogelijk niemand aanwezig is om u te helpen. Mocht bezoek aan ons kantoor toch wenselijk en noodzakelijk zijn, dan graag vooraf een afspraak maken.

Ondersteuning op locatie van de klant
Bezoek of ondersteuning van Brisk ICT op locatie van de klant wordt alleen gedaan wanneer dit strikt noodzakelijk is en zal per geval beoordeeld worden of dit mogelijk is. Onder noodzaak verstaat Brisk ICT bijvoorbeeld een calamiteit of wanneer een uitrol alleen op locatie gedaan kan worden. Onze voorwaarden voor bezoek op locatie zijn altijd conform volgens de richtlijnen van het RIVM.

Mocht u nog vragen hebben over bovenstaande informatie dan kunt u contact opnemen met Brisk ICT.

Alles werkt samen
Overzicht merken
Google+