corona_header4

Corona: Aanvullende mededeling over dienstverlening Brisk ICT

Op basis van de laatste inzichten en vernieuwde en aangescherpte maatregelen vanuit onze overheid en het RIVM heeft Brisk ICT besloten om vanaf vandaag (maandag 16 maart) met een zeer minimale bezetting vanuit kantoor te gaan werken. Voor ons bedrijfsbureau en helpdesk geldt dat er slechts één persoon aanwezig is. Brisk ICT is goed voorbereid om thuis te werken waardoor deze maatregel slechts weinig invloed heeft op de continuïteit van onze dienstverlening.

Zo min mogelijk bezoek op kantoor Brisk ICT
Om onze gezondheid en onze dienstverlening zo goed mogelijk te houden, werken wij vanuit huis. Een bezoek aan ons kantoor is minder zinvol omdat er mogelijk niemand aanwezig is om u te helpen. Mocht bezoek aan kantoor toch wenselijk en noodzakelijk zijn, dan graag vooraf een afspraak maken.

Voor uw bezoek aan Brisk ICT gelden deze maatregelen om onze medewerkers beschermen:

  • Wij verzoeken u vooraf een afspraak te maken
  • Wij schudden geen handen
  • Plaats gebrachte apparatuur / goederen op de plaats die wij aanwijzen
  • Houd gepaste afstand (minimaal 1,5 meter) tot onze medewerker(s)

Ondersteuning op locatie
Afspraken met klanten worden afgezegd en verplaatst. Bezoek of ondersteuning van Brisk ICT op locatie van de klant wordt alleen gedaan wanneer dit strikt noodzakelijk is, maar zal per geval beoordeeld worden of dit mogelijk is.

Ondersteuning voor thuiswerken
Wij ontvangen een verhoogde vraag vanuit klanten voor thuiswerkmogelijkheden. In de komende dagen heeft dit onze prioriteit om alle klanten zo goed en snel mogelijk hierbij te helpen. Vanwege de grote vraag naar thuiswerken vragen wij u om begrip indien u niet gelijk geholpen wordt.

Voor Brisk ICT en haar relaties is dit een bijzondere situatie en geldt vooralsnog tot 6 april 2020. Bij vragen en/of opmerkingen kunt u contact met ons opnemen.

Reacties (1)

  • Avatar

    Tini Smale

    |

    Beste Matthijs, Jeroen en anderen,

    Ik heb mijn computer van het werk (Organ Assist) meegenomen, en sinds gisteren doet outlook het niet (zondagavond laatste bericht). Via mijn telefoon heb ik maandag rond 11 uur het laatste bericht ontvangen. Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? Internet is er wel, en ik heb ook contact met de server (werkt nu dus goed).
    Ik hoor graag , alvast dank, groet Tini
    06 307 92280

    Reply

Laat een reactie achter

Alles werkt samen
Overzicht merken
Google+