Brisk ICT wenst u een gezond 2022 met veel ‘verbinding’

Als team Brisk ICT willen we alle klanten en relaties bedanken voor het vertrouwen in onze dienstverlening van het afgelopen jaar! Het blijft bijzonder om zoveel klanten te mogen helpen in tijden van corona.

Dit jaar leek het coronavirus eindelijk onder controle. Tegelijkertijd bleef het accent liggen op het voorkomen van de verspreiding ervan. Dit had opnieuw veel invloed op hoe wij onze werkzaamheden moesten uitvoeren. Gelukkig is Brisk ICT goed uitgerust om zowel vanuit kantoor als vanuit thuissituaties klanten adequaat en veilig te bedienen. Veilig vanwege coronavoorzorgsmaatregelen én de werkwijze voor toegang tot de systemen van klanten.

Het aantal ‘thuiswerk-vragen’ dat de afdeling Service & Support heeft gekregen, was dit jaar wederom enorm. Gelukkig was er een grotere spreiding over het jaar in plaats van de piek, zoals wij die vorig jaar in maart en april hebben beleefd.

Het leek er eerder dit jaar op dat we het virus goed konden bestrijden. Helaas zitten we nu in december opnieuw met beperkingen, terwijl dit een maand van tradities en persoonlijke ontmoetingen is. Helaas zit dat er dit jaar opnieuw niet in.

Niettemin kijken wij terug op een goed jaar. Een jaar waarin we veel klanten hebben mogen helpen om medewerkers, klanten en overige zakelijke relaties met elkaar ‘verbonden’ te houden.

Bedankt voor de samenwerking in 2021.

Namens team Brisk ICT
Fijne kerst en een zakelijk goed, maar vooral een gezond 2022!

Alles werkt samen
Overzicht merken
Google+