Apple service en support
Waarom uitbesteden aan Brisk ICT?
Brisk ICT is Authorised Apple Reseller, gericht op de zakelijke markt. Wij vinden dat ons werk niet ophoudt bij het leveren van Apple producten en daarom bieden wij meer aan. Zo hebben we verschillende softwarepakketten waarmee u meer uit uw nieuwe Apple product haalt, maar ook bieden wij verschillende diensten op het gebied van service en ondersteuning.
Zo hebben wij de doorwerkgarantie, waarmee u een vervangend product krijgt op het moment dat uw Mac gerepareerd moet worden. Ook kunt u een gebruikte Mac inruilen, helpen wij u als uw apparaat niet naar behoren werkt door een sneldiagnose of kijken we op afstand met u mee om problemen op te lossen.
Tevens bieden wij support op locatie en op afstand. Hiervoor hebben wij een eigen servicedesk 1e en 2e lijn support. Wanneer je contact opneemt, dan heb je direct contact met een servicedesk engineer. Zij zijn gespecialiseerd in het bieden van professionele Apple Support.


Online Support
Ondervind je IT-problemen? Speciaal voor onze klanten hebben wij Online Support opgezet. Hiermee bieden wij hulp op afstand ten tijde van nood. Laat een ticket achter met het probleem en wij komen met een oplossing.
Na het achterlaten van een ticket ontvang je een bevestiging per e-mail, maar ook tussentijdse updates en een afmelding zodra het probleem is verholpen. Is het een noodgeval? Met Remote Support nemen wij de computer over en lossen zo kleine storingen op.
Service of beheer op locatie
Onze Field of System Engineers verzorgen alle werkzaamheden die een interne systeembeheerder zou doen. Bijvoorbeeld het installeren van een (nieuwe) Mac, het upgraden van software of het aanleggen van een (draadloos) netwerk. Ook het optimaliseren en het opschonen van het systeem van de Mac, zodat deze veel stabieler en sneller functioneert en het oplossen van interne IT-problemen behoort tot de mogelijkheden.
Service en Support
Waarom uitbesteden aan Brisk ICT?
Brisk ICT is Authorised Apple Reseller, gericht op de zakelijke markt. Wij vinden dat ons werk niet ophoudt bij het leveren van Apple producten en daarom bieden wij meer aan. Zo hebben we verschillende softwarepakketten waarmee u meer uit uw nieuwe Apple product haalt, maar ook bieden wij verschillende diensten op het gebied van service en ondersteuning.
Zo hebben wij de doorwerkgarantie, waarmee u een vervangend product krijgt op het moment dat uw Mac gerepareerd moet worden. Ook kunt u een gebruikte Mac inruilen, helpen wij u als uw apparaat niet naar behoren werkt door een sneldiagnose of kijken we op afstand met u mee om problemen op te lossen.
Tevens bieden wij support op locatie en op afstand. Hiervoor hebben wij een eigen servicedesk 1e en 2e lijn support. Wanneer je contact opneemt, dan heb je direct contact met een servicedesk engineer. Zij zijn gespecialiseerd in het bieden van professionele Apple Support.

Online Support
Ondervind je IT-problemen? Speciaal voor onze klanten hebben wij Online Support opgezet. Hiermee bieden wij hulp op afstand ten tijde van nood. Laat een ticket achter met het probleem en wij komen met een oplossing.
Na het achterlaten van een ticket ontvang je een bevestiging per e-mail, maar ook tussentijdse updates en een afmelding zodra het probleem is verholpen. Is het een noodgeval? Met Remote Support nemen wij de computer over en lossen zo kleine storingen op.
Service of beheer op locatie
Onze Field of System Engineers verzorgen alle werkzaamheden die een interne systeembeheerder zou doen. Bijvoorbeeld het installeren van een (nieuwe) Mac, het upgraden van software of het aanleggen van een (draadloos) netwerk. Ook het optimaliseren en het opschonen van het systeem van de Mac, zodat deze veel stabieler en sneller functioneert en het oplossen van interne IT-problemen behoort tot de mogelijkheden.


